torstai 3. syyskuuta 2015

Ei mennyt lehdenmyynti ihan putkeen

Eräs puhelu huoh... harvoin jään kuuntelemaan, tänään jäin. Olipa taas opettavaista. 
-hei kuule sä kun oot osallistunut semmoseen nettikilpailuun-niin...
-täs on kuule ihan lyhyt jatkokysely
-oleksä myymässä jotain
-siis en tosissaan mitään oo myymäs kun kato vaan ihan pari kysymystä, et niinku...
-mä en kyl osta mitään, et sun kannattaa jatkaa potentiaaliin asiakkaaseen
-niin mut hei mikä sulle on tärkeetä 'siinäjasiinäasiassa'
...vastasin kolmeen hyvin lyhyeen kysymykseen...
-kyl kuule hieno vastaus, tosi hienoa ja siis hei noi on niin tärkeitä juttuja ja kuule ihan uskomatonta, just sulla kävi säkä ja saat lahjaksi tästä 'senjasenlehden' ja vielä ihan ilmatteeks näytenumeron 'toisestalehdestä' ja siis se on vaan se omakustannus niinku pari euroo kuussa
-mä en osta sitä
-katos kun tää ei maksa mitään, kun se tulee sulle kaheksan kuukautta ja mikään ei lähe parilla eurolla kuussa
-joo voit laittaa ilmatteeks tulemaan
-ja tilaushan siis jatkuu sit ihan automaattisesti
-KUUNTELEKSÄ MUA OLLENKAAN???
-ja siis viä se näytenumerokin niin mä vaan tsekkaan, et onkse sun osote 'sejase'
-en osta
-tai haluisiksä mieluummin 'senjasenlehden'
-LOPETA JO!!! EN MAKSA EURON EUROA SULLE!
-mul on sun osotteena 'sejase' ja siis sä voitit tän just ja siis se kaheksan kuukautta
-NYT KUUNTELET! MÄ EN OSTA MITÄÄN!!!!!
..syvä hiljaisuus...
-aijaa no hei

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti